Czego chciałbyś się dowiedzieć?
1. Dane do przelewu
2. Dostawa zagraniczna i czas realizacji (wysyłki zagraniczne (foreign shipping)
3. Zwrot i reklamacja
Naszym priorytetem jest jak najszybciej dostarczyć Państwa zamówienie.
W przypadku zaksięgowanej płatności przelewem towar wysyłamy:
- w ciągu 24 godzin w dni robocze do godziny 12:00, od momentu zaksięgowania płatności o ile towar znajduje się w magazynie.
- 3-5 dni roboczych, jeśli nastąpi chwilowy brak towaru i sprowadzamy go od naszych dostawców.
O terminie wysyłki są Państwo informowani mailowo i/lub telefonicznie.
Darmowy odbiór osobisty - w sklepie stacjonarnym w Krakowie, Kobierzyńska 117A
Kurier - 18 zł.
Odbiór w Paczkomacie Inpost - 14 zł.
Pobranie zapłata przy odbiorze w zależności od wielkości do wyboru: kurier 26 zł. lub kurier 28 zł.
Ubezpieczenie wliczone w cenę każdej opcji transportu.
Koszt zwrotu i ewentualnie ponownej wysyłki ponosi Kupujący. Przed dokonaniem zwrotu prosimy koniecznie o kontakt z nami w celu ustalenia właściwego działania, a jeśli to możliwe pominięcia kosztu zwrotu - możemy wysłać etykietę na paczkę do samodzielnego wydruku lub specjalny kod nadania paczki.
DOSTĘPNE FORMY PŁATNOŚCI
- przelew tradycyjny
- przelew ONLINE natychmiastowy
- płatność kartą VISA, VISA ELECTRON, MASTERCARD, MASTERCARD ELECTRONIC, MAESTRO, GPAY.
- pobranie gotówki przy odbiorze
Bezpieczeństwo płatności online zapewnia BLUE MEDIA S.A. www.bluemedia.pl
Jak wygląda dostawa przez kuriera?
Zamówienie złożone i opłacone przed godziną 12, jeśli towar jest na magazynie jest wysyłane w ciągu 24 godzin, Zamówienia składane przez Państwa realizujemy po zaksięgowaniu płatności według zasady: dziś zamówienie, jutro wysyłka, pojutrze zamówienie u Państwa.
W wyjątkowych przypadkach jeśli zależy Państwu na błyskawicznej przesyłce - po odnotowaniu płatności przed g. 12:00 tego samego dnia, możemy na Państwa prośbę wezwać kuriera. Wówczas zamówienie będzie na jutro.
Jak wygląda odbiór na POCZCIE POLSKIEJ?
Paczka zamówieniem jest zazwyczaj doręczona do Państwa w ciągu 2 dni roboczych.
UWAGA: W bardzo rzadkich przypadkach, jeśli paczka mimo zamówienia nie dotarła do Państwa - warto udać się lub zadzwonić do Urzędu Pocztowego. Możliwe, że listonosz z Poczty Polskiej nie zostawił awizo i przesyłka czeka! Paczkę należy odebrać w ciągu 14 dni. Po 14 dniach od momentu dostarczeniu paczki do Urzędu Poczty Polskiej przesyłka zostanie odesłana z powrotem do nadawcy.
Jak wygląda odbiór w Paczkomacie INPOST?
Nasza paczka z Państwa zamówieniem jest zazwyczaj doręczona do Państwa w ciągu 2 dni roboczych. O dostarczeniu paczki zostaną Państwo powiadomieni mailem i smsem. Na odbiór masz 3 dni od momentu dostarczenia paczki.
UWAGA:
W bardzo rzadkich przypadkach, jeśli paczka nie zostanie odebrana po upływie 3 dni - zostanie przekazana do Oddziału InPost. Po 14 dniach od momentu dostarczeniu paczki do Paczkomatu InPost przesyłka zostanie odesłana z powrotem do nadawcy.