Informacja o zwrocie lub reklamacji

ZWROT
Zgodnie z z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827), Klient ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania zamówienia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od zakupu przed jego upływem.
Wzór formularza odstąpienia od umowy znajduje się poniżej. 
.
W przypadku odstąpienia od umowy Użytkownik zobowiązany jest do zwrotu towaru na adres:
Bartłomiej Chodyń, SmakSztuki.pl, Kobierzyńska 117A/U4, Kraków.
.
Więcej informacji w regulaminie naszego sklepu z herbatą, sklepu z kawą, sklepu z rękodziełem ceramicznym.


Informujemy, iż formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy. Korzystanie z formularza jest fakultatywne.

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY KUPNA 

Adresat: Bartłomiej Chodyń, SmakSztuki.pl, ul. Kobierzyńska 117A/U4, Kraków. NIP 677-215-61-65,

e-mail: biuro@smaksztuki.pl, telefon 502-931-131 lub 506-232-245 

 

Zaznacz powód odstąpienia od umowy:

  • Nie pasuje mi 
  • Zakup przez pomyłkę,
  • Odstąpienie bez podania przyczyny,
  • Niezgodny z opisem,
  • Nie dotarł na czas 

 

Ja/My (niepotrzebne skreślić) niniejszym informuje/informujemy o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

Data zawarcia umowy sprzedaży:                            i   odbioru produktu:

Imię i nazwisko Konsumenta

Adres Konsumenta

 

Podpis Konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

miejsce i data:

……………………………………  PODPIS KLIENTA


REKLAMACJA

Reklamacje dotyczące przebiegu transakcji lub zakupionego produktu należy kierować na adres mailowy:  biuro@smaksztuki.pl lub adres ul. Kobierzyńska 117A/U4, Kraków.
.
Dla ułatwienia składania reklamacji poniżej zamieszczamy  przykładowy formularz reklamacyjny uwzględniający dane umożliwiające identyfikację transakcji.
Zgłoszenie reklamacyjne dla przyspieszenia i usprawnienia procedury reklamacyjnej powinno zawierać w szczególności następujące dane:  imię i nazwisko Klienta, adres, login, ID zamówienia, datę transakcji, przedmiot i przyczynę reklamacji, dane kontaktowe.
 
Więcej informacji w regulaminie sklepu z herbatą i kawą.

…………………………..….dn. ……………....

miejscowość                          data

 

FORMULARZ REKLAMACJI

Składający reklamacje

Imię i nazwisko lub nazwa firmy:
Adres:
Kontakt (e-mail lub tel):
NIP (tylko dla faktur):
1. Nr dokumentu zakupu (paragonu lub faktury):
2. Ilość (szt/opak) oddawanych do reklamacji
3. Data zakupu
4. Przyczyna złożenia reklamacji (opis usterki, wady):

………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………

Zaznacz powód reklamacji:

  • Brakujący element 
  • Produkt uszkodzony, ale paczka jest cała 
  • Produkt i paczka uszkodzona w transporcie,
  • Wada wykryta podczas użytkowania 

 
5. kto stwierdził w/w wadę (użytkownik / inna osoba):
6. kiedy stwierdzono wadę (w trakcie użytkowania, przed użytkowaniem, po użyciu, itp)
………………………………………………………………………………………………………………………

7. Sposób realizacji reklamacji:
wymiana towaru / zwrot gotówki

…………………………………… PODPIS KLIENTA

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl