Czy wiesz, że rejestrując się w naszym sklepie nie musisz już żmudnie wprowadzać swoich danych? Rejestracja jest możliwa poprzez założone wcześniej konta na facebooku oraz Google+. Wystarczy kilka kliknięć, bez zbędnego uzupełniania formularza, aby złożyć zamówienie.
Jak zarejestrować się w naszym sklepie z użyciem konta na Facebooku lub Google+?
Jeśli jesteś naszym nowym klientem lub też jeszcze nie zarejestrowałeś swojego konta u nas, ten tutorial jest właśnie dla Ciebie. Podpowiadamy, jak prosto i kilkoma kliknięciami myszki założyć na naszej stronie konto klienta i czerpać z niego korzyści.
Nowe konto użytkownika, możesz założyć na dwa sposoby. Rejestrując się przed dokonywaniem zakupów oraz w trakcie składania zamówienia.
Rejestracja nowego użytkownika przed zakupami
1. W lewym górnym rogu wciśnij przycisk "Rejestracja"
2. Pojawi się okienko z wyborem sposobu rejestracji w naszym sklepie. Możesz wybrać metodę tradycyjną, lub zarejestrować się za pomocą jednego z zaznaczonych przycisków - "Zaloguj się przez Facebook" lub "Zaloguj się przez Google+"
3. Następnie, w zależności od wybranego sposobu rejestracji, postępujemy zgodnie z proponowanymi krokami i udzielamy zgody na wykorzystywanie naszych danych przez sklep SmakSztuki.
Rejestracja przez Facebook
Rejestracja za pomocą konta w Google+
4. Dane rejestracyjne zostaną automatycznie wypełnione danymi z konta na Facebooku lub Google+.
Rejestracja w trakcje zakupów
1. Dodajemy do koszyka interesujące nas produkty.
2. Przechodzimy do strony koszyka i wybieramy przycisk "Zamawiam"
3. Pojawi się okienko z wyborem sposobu rejestracji w naszym sklepie. Możesz wybrać metodę tradycyjną, lub zarejestrować się za pomocą jednego z zaznaczonych przycisków - "Zaloguj się przez Facebook" lub "Zaloguj się przez Google+"
4. Następnie, w zależności od wybranego sposobu rejestracji, postępujemy zgodnie z proponowanymi krokami i udzielamy zgody na wykorzystywanie naszych danych przez sklep SmakSztuki.
Wersja dla Facebook
Wersja dla Google+
5. Dane Twojego zamówienia zostaną automatycznie wypełnione danymi z konta na Facebooku lub Google+. Nie zapomnij dodać sposobu płatności oraz wysyłki, ewentualnie innego adresu dostawy jak również o ile to koniecznie komentarza dla obsługi sklepu.