Odpowiednia mieszanka herbaty czy suszu owocowego jest równie ważna jak jego dystrybucja. To właśnie dzięki odpowiedniemu produktowi klient rozpoznaje Twoją firmę i znów wraca.
Wszystkie mieszanki herbaciane, mieszanki owocowe oraz herbaty i zioła bez dodatków wprowadzamy do oferty w trzech etapach: 1 etap - pijemy sami, testujemy, oceniamy wg naszych kryteriów jakości 2 etap - nową herbatą częstujemy gości na degustacjach, eventach, wydarzeniach i pytamy jak im smakuje 3 etap - wprowadzamy do oferty stałej. Większość opracowanych w ten sposób produktów to tzw. strzał w dziesiątkę, czyli taka kompozycja herbaty, yerba mate, kawy, po której klienci wracają i o który się dopytują. Zachęcamy do lektury naszego poradnika o Najlepiej sprzedających się herbatach, jak również o tym, Jak rozpocząć handel herbatą.
Nasza firma posiada doświadczenie w opracowywaniu własnych mieszanek herbacianych. Teraz pomagamy innym osiągnąć sukces w tworzeniu najlepszych kompozycji.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.