pakowanie na zamówienie ANKIETA
Wystaw opinię o produkcie
Ceny podane bez kosztów dostawy.
Ceny podane bez kosztów dostawy.
Wybierz wariant produktu:
Poszczególne warianty mogą różnić się ceną
Kod produktu: 72DE-4926F_20250313203724
Koszty dostawy wybranego produktu
Cena dostawy dotyczy tego produktu (w wybranym wariancie - jeśli dotyczy). Może się ona zmienić po dodaniu innych produktów do koszyka.
Zapytaj o produkt
Administratorem danych osobowych jest SmakSztuki.pl spółka z o.o.. Przetwarzamy je w celu przesłania odpowiedzi na zapytanie. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Udostępnianie karty produktu
Opis
To jest usługa PAKOWANIE PRODUKTÓW Z LOGO.
Wrzuć do koszyka tę usługę i wypełnij ankietę, aby pomóc nam w realizacji indywidualnej pakowania produktów sypkich w naszej hurtowni.
Dzięki temu będzie nam łatwiej przetwarzać zamówienie po wypełnieniu potrzebnych informacji.
Private label to w dosłownym tłumaczeniu marka własna, jednak jest pewien klucz do prawidłowego zrozumieniu tego terminu. O private label mówimy wtedy, kiedy dystrybutor wprowadza na rynek produkty oznaczone wykreowaną przez siebie marką, jednak pochodzące od producenta, którym jest inny podmiot. Innymi słowy produkty własnych marek są produkowane przez jedno przedsiębiorstwo, a sprzedawane pod marką należącą do innej firmy.
Czy zastanawiałeś się kiedyś czy chcesz sprzedawać herbaty pod swoim logo czy raczej nie ma to dla Ciebie żadnego znaczenia i po prostu potrzebujesz do swojego sklepu z herbatami czy kawami produktów wysokiej jakości z etykietą producenta. Ten artykuł przybliża na czym polega wykonywanie etykiet produktowych na torebki z herbatami lub kawami wysokojakościowymi w modelu WHITE LABEL, czyli bez informowania klienta końcowego o tym kto jest Twoim dostawcą. Szczegóły w artykule na konkretnych przykładach.
Więcej informacji w artykule: https://www.smaksztuki.pl/etykieta-produktowa-typu-white-label
Marka własna to u nas codzienność. Nasza hurtownia herbat od wielu lat z powodzeniem wprowadza dla odbiorców firmowych produkty z marką własną. W praktyce polega to na tym, że torebka herbaty lub torebka kawy o wybranej gramaturze najczęściej 100 gram zawiera:
1. z przodu etykietę kolorową z logo,
2. z tyłu etykietę produktową czarno-białą ze składem, datą ważności, pochodzeniem, sposobem przygotowania oraz danymi adresowymi dystrybutora (naszej klienta).
Więcej informacji w artykule: https://www.smaksztuki.pl/marka-wlasna-wlasne-logo
Opinie
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.